#1 Skrevet Desember 30, 2008 hei noen som har en god oppskrift på å skifte lyspære i luftdysen på passasjer siden? bilen d gjelder er en 99 passat.. har sett på den på passatworld å prøvd smørkniver men sitter fast førde,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2008 jeg pleier å bruke en plast kile. Jobb deg forsiktig rundt og lirk den ut. Pleier å gå greit det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2008 jeg pleier å bruke en plast kile. Jobb deg forsiktig rundt og lirk den ut. Pleier å gå greit det.. hvordan plastkile? stor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2008 Sitter som F... disse luftedysene. Dashbordet er mykere enn du trur, her er det bare å bruke makt, litt forsiktig;) En annen ting er at pæreholderne sitter noe jævlig også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2009 hvordan plastkile? stor? en spiss som er ca et par cm bred bruker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2009 ja da må det nok bestilles ny luft dyse,, etter att jeg klarte å "klyve" den da jeg tok i å sku dra den ut,, att dashbordet er tøyeli det skal jeg si,, svigers kom da jeg holdte på å lurte om jeg var tullat,,hehe men formet seg helt på plass.. att pæra å sitter det ha du helt rett i.. plagdes som F.... men det lys i den nå,, men ha berre sotte den løs i til jeg får bestillt den nye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2009 Mulig jeg har en luftedyse liggende..... Skal se hva som finnes på boden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2009 Mulig jeg har en luftedyse liggende.....Skal se hva som finnes på boden. å kjempe visst du har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...