Anbefalte innlegg

hei noen som har en god oppskrift på å skifte lyspære i luftdysen på passasjer siden? bilen d gjelder er en 99 passat.. har sett på den på passatworld å prøvd smørkniver men sitter fast førde,,: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg pleier å bruke en plast kile. Jobb deg forsiktig rundt og lirk den ut. Pleier å gå greit det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg pleier å bruke en plast kile. Jobb deg forsiktig rundt og lirk den ut. Pleier å gå greit det..

hvordan plastkile? stor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter som F... disse luftedysene.

Dashbordet er mykere enn du trur, her er det bare å bruke makt, litt forsiktig;)

En annen ting er at pæreholderne sitter noe jævlig også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan plastkile? stor?

en spiss som er ca et par cm bred bruker jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da må det nok bestilles ny luft dyse,, etter att jeg klarte å "klyve" den da jeg tok i å sku dra den ut,, att dashbordet er tøyeli det skal jeg si,, svigers kom da jeg holdte på å lurte om jeg var tullat,,hehe men formet seg helt på plass.. att pæra å sitter det ha du helt rett i.. plagdes som F.... men det lys i den nå,, men ha berre sotte den løs i til jeg får bestillt den nye..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har en luftedyse liggende.....

Skal se hva som finnes på boden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har en luftedyse liggende.....

Skal se hva som finnes på boden.

å:) kjempe visst du har det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.