#1 Skrevet Desember 31, 2008 noen som har prøvd dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2008 hvorfor skal du prøve det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2009 Ja, hva er vitsen? Skal du prøve så kan du få kjøpt stempler av meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2009 tenkte på et turbo prosjekt...så jeg kan guffe opp turbotrykkrt litt mer:) har stempler;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2009 tenkte på et turbo prosjekt...så jeg kan guffe opp turbotrykkrt litt mer:) har stempler;) stemplene er ikke noe bedre i vr6 sånn sett vil jeg tro. Er uansett ikke stemplene det kommer til ved lade trykk. Stemmer ikke luft/bensin blanding, kompressjon osv så er det samme hvilke stempler du kjører med. VR6 stemplene passer nok heller ikke vil jeg tro. sylindrene i vr6 har 15 graders vinkel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2009 Stemplene til VR6 er meget gode stempler i følge expertene i Kinettic motorsport, de er kraftigere enn 1,8 stemplene å tåler da mer turbotykk/varme. De har også dypere forbrenningskammer som gir lavere komp, noe som gjør at Kristian Kan øke sitt turbotrykk en smule uten å få tenningsbank Til deg Glenn Ove for det første står sylindrene i en VR6 motor i 7,5 grader, å for det andre hva skulle det ha å si for at de skulle passe i en 1,8 gti blokk? De er jo fortsatt 80,985mm i diameter å fortsatt like runde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2009 Stemplene til VR6 er meget gode stempler i følge expertene i Kinettic motorsport, de er kraftigere enn 1,8 stemplene å tåler da mer turbotykk/varme.De har også dypere forbrenningskammer som gir lavere komp, noe som gjør at Kristian Kan øke sitt turbotrykk en smule uten å få tenningsbank . Jeg hadde 3mm spacer plate.. Fra 10:1 orginal komp til 8.5:1 Brukte VR6 stempler kryr det av, og de tåler særdeles mye til orginal vare å være. Du har vel et sett liggende Tom, som er "pent" brukt??? hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2009 he he Kristian Hansen har allerede fått 4 pent glassblåste av meg. det eneste han må gjøre er å maskinere Rådene sine tynnere oppe i toppen, for innfestningen i RV6 stempelet er litt kraftigere. Åså skal han bare maskinere av ca 2 mm av toppen på stemplene. Tror dette kan bli bra budget racer av denne einzeren. Han vurdere også en K-jet fra en 5E åså bruke den ekstra slangen som tilleggsprut via en extra kaldstarts dyse, styrt av en 0,4 bars oljetrykksbryter. Vitsen er å se om det går å lage det sprekt å hollbart uten å kjøpe en dritt nytt, utenom pakninger osv. Sånt synes eg e dritkult Jeg hadde 3mm spacer plate.. Fra 10:1 orginal komp til 8.5:1Brukte VR6 stempler kryr det av, og de tåler særdeles mye til orginal vare å være. Du har vel et sett liggende Tom, som er "pent" brukt??? hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 2, 2009 he he Kristian Hansen har allerede fått 4 pent glassblåste av meg.det eneste han må gjøre er å maskinere Rådene sine tynnere oppe i toppen, for innfestningen i RV6 stempelet er litt kraftigere. Åså skal han bare maskinere av ca 2 mm av toppen på stemplene. Tror dette kan bli bra budget racer av denne einzeren. Han vurdere også en K-jet fra en 5E åså bruke den ekstra slangen som tilleggsprut via en extra kaldstarts dyse, styrt av en 0,4 bars oljetrykksbryter. Vitsen er å se om det går å lage det sprekt å hollbart uten å kjøpe en dritt nytt, utenom pakninger osv. Sånt synes eg e dritkult må du ikke røpe alt før det er prøvd ut da;)hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 2, 2009 bare greit å komme ut med planene i tilfelle at noen adre har erfaringer med noe av det. må du ikke røpe alt før det er prøvd ut da;)hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...