#1 Skrevet Januar 1, 2009 en kamerat av meg skulle taue meg opp igjen for en stund siden med sin audi 1987 200 2.2 tq 10v. vi prøvde lenge men til slutt så funka ikke cluthen hans lenger. vi fikk kjørt bilen hans hjem og den slurra ikke når vi ga maks heller. vi fant ut at masterpumpa var gåen. skfta den og lufta systemet så clutchen kjennes helt fin ut men den funker ikke. faren hans snakka på at det kunne være noe med clutch fjærene? er dette sannsynlig? kom med det dere har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2009 Vært ute med kassa og sett på hvordan lamellen ser ut? Godt muligt det ikke er igjenn så mye av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2009 nei har ikke det. men ville det da gått ann å kjøre den uten at det slurer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2009 Kan vel være at clutchen er "noget" sliten, slik at den har gått varm En sliten clutch som går varm vil jo bare slure, mens en som er i orden vil ikke slure 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2009 hmm, clutchen virker den, men det virker som om clutch pedalen ikke vil ta tak så jeg får gira, det som er prob.. går helt fint og kjøre, men veldig vondt og få i gir når ikke pedalen tar tak har skifta master pumpa og lufta uten hell. no forslag på hva det kan vere da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2009 Prøvd å bytte slavepumpa da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2009 Prøvd å bytte slavepumpa da? nei, har ikke det. men ser ut som den er i orden. blir vel så man må bytte den og sikkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...