#1 Skrevet Januar 1, 2009 Bagasjelokket mitt står ikke oppe av seg selv lengre. Må stå en å holde i mens man laster ut/inn ting og tang. Dette er fryktelig tungvint og irriterende. Må man av med hele lokket for å bytte gassdemperne eller hvordan fungerer dette? Noe annet som kan være ødelagt? Bilen det gjelder er 1985 Audi 90. Takknemlig for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2009 demperene står vell bare klipset in på luka og på karoseriet? er vertfal slik på di fleste biler fra denn tiden jeg har vert borti:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2009 Sitter med klips oppe og kuleledd nede. Se tegning. (7) 811827552A gas-filled strut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2009 Jepp, men om du ikke har lyst til å bruke latterlig mye energi på å få de av etter du har tatt av klipsa, så passer du på å få fjerna "stoppern"... disse er i plastikk/gummi.. etter det så går luka litt lenger opp og du slipper å stå og se ut som pingle når du skal ha av demperen, men klart, de kan være litt sure likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2009 Bumper denne jeg. Så da MÅ jeg ta av luka for å få skifta demperne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2009 Har samme problem på min også. Veldig irriterende ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2009 Ordna seg etter litt glaning. Du trenger IKKE å ta av bakluka. hehe. Dempera er festa i klips i begge ender. Lett å løsne dempera. Bortsett fra at det kan væra litt trangt helt innerst. Var gjort på 15 min. Jaggu godt med "ny" bakluke att! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 13, 2009 Hvor kjøpte du disse? Var innom Berge & co i dag men den leveres ikke lenger: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 13, 2009 jeg har å bytta mine... fikk kjøpt de på mekonmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 13, 2009 biltema har sikkert noe de også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 13, 2009 biltema har sikkert noe de også... Korrekt. Der jeg kjøpte mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 13, 2009 Korrekt. Der jeg kjøpte mine. Var på biltema i sta å kjøpte, men ser ut som dem er for korte: mad : Kunne du ha sjekket hvilket nr dine har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 13, 2009 Jeg ser nå at jeg har fått for typ89 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 14, 2009 Jeg ser nå at jeg har fått for typ89 Var å bytta inn disse i dag. Dem til typ81/85 er utgått: mad : Stakk innom Tools for å høre, dem slo opp på hiddenn og fant ut at Meca skulle ha dem. Snakk om god service fra Tools da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 14, 2009 Var å bytta inn disse i dag. Dem til typ81/85 er utgått: mad : Stakk innom Tools for å høre, dem slo opp på hiddenn og fant ut at Meca skulle ha dem. Snakk om god service fra Tools da:) Ok. Da ordner det seg? Da treng du ikke delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 14, 2009 Ok. Da ordner det seg? Da treng du ikke delenr? Håper det nå ja. Meca her i byen måtte bestille fra Gjøvik, sku vist komme i mårra allerede:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 14, 2009 Håper det nå ja. Meca her i byen måtte bestille fra Gjøvik, sku vist komme i mårra allerede:) Knall! Du får slenge ut noe her hvis du får problemer med bytte eller lignende. Så skal je prøve å hjelpe deg så godt je kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 15, 2009 Knall! Du får slenge ut noe her hvis du får problemer med bytte eller lignende. Så skal je prøve å hjelpe deg så godt je kan. Var å sku hente disse i dag, heller ikke Meca klarer å skaffe riktige. Dem som Meca kom med var nesten en halv meter lange. Nå begynner jeg å bli forbanna: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 15, 2009 Hørt med Møller? Der kjøpte jeg mine ihvertfall. mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 15, 2009 Hørt med Møller? Der kjøpte jeg mine ihvertfall. mvh Anders Utgått fikk jeg beskjed om. Var innom Meca etter jobb i dag, og da har dem funnet riktig hos en anna levrandør mener dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 15, 2009 Utgått fikk jeg beskjed om. Var innom Meca etter jobb i dag, og da har dem funnet riktig hos en anna levrandør mener dem. Jeg kan jo sjekke med min lokale Biltema her? Så kan du overføre det demperea koster, så har du det i postkassa di etter et par dager... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 22, 2009 Har vert å henta riktige nå. Blir vel å få dem på etter jobb i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...