#1 Skrevet Januar 2, 2009 Hei:) Ønsker bilder og linker til sider hvor det selges feite kantfelger. Skal ha nye felger til våren og bestemt meg får å gå ned til 18" men de skal være breie med masse kant og søker etter felger med gunmetal/antrasitt grått senter el gull senter (Tanken var bbs motorsport men har sjekket pris på nye felger og det ble dyrt. Veldig dyrt:o ) Mvh pk: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2009 Maksimal pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2009 Maksimal pris? Maksimalprisen kan være 20.000 eller 25.000, men alt under det er VELDIG bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2009 hvorfor skal du gå ned til 18? Tenkte jeg skulle opp til 19 til sommeren, så jeg må bare spørre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2009 sikkert for å fæ mere kant . er vel ikke like mye utvalg i breie felger i 19 , å er jo ikke like bøllete som i 18 eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2009 hvorfor skal du gå ned til 18? Tenkte jeg skulle opp til 19 til sommeren, så jeg må bare spørre Stemmer det som Joachim sier her at det er for å få mere kant også er det mye mere bøllete med 18" kantfelger;) Syns det ser bra ut når det er kantfelg med 18" men du må helt klart ha 19 el 20" om du har eike felger (Uten kant) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2009 Maksimalprisen kan være 20.000 eller 25.000, men alt under det er VELDIG bra:) Da har du et brukbart felgbudsjett;) Imagewheels, HTN, Dubmeister, Daekimporten, Schmidt og Custom Wheel er sider som selger litt mer "ekslusive" felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2009 ............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 2, 2009 rått med kant felger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 2, 2009 Hvilke felger er det du har lakt ut bilder av Håkon? Er ute etter noe i den stilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 2, 2009 Felga Håkon la ut bilder av er Schmidt VN-Line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 2, 2009 (endret) Hvilke felger er det du har lakt ut bilder av Håkon? Er ute etter noe i den stilen Det der er vell Schmidt VN-Line,3-delte og i Chrome. Grommere kantfelger tror jeg man skal lete leeeenge etter,mener jeg da. http://www.felge.de/produkte/hiddenbase/?wid=45&sdi=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 2, 2009 (endret) Noen som vet hvor man kan få tak i BBS lemans Replica felger, eller M20-meshs Felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 2, 2009 Av hele bilen til Morten: Kerscher RS er 24hakk grommere enn VN-line: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 2, 2009 Hva med TH-Line i 18" da,Per-Kristian? http://www.felge.de/produkte/hiddenbase/?wid=57&sdi=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 2, 2009 Stemmer det som Joachim sier her at det er for å få mere kant også er det mye mere bøllete med 18" kantfelger;) Syns det ser bra ut når det er kantfelg med 18" men du må helt klart ha 19 el 20" om du har eike felger (Uten kant) hva hadde du i 19 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 2, 2009 Hva med TH-Line i 18" da,Per-Kristian? http://www.felge.de/produkte/hiddenbase/?wid=57&sdi=true Det kunne vært veldig sært og kult, men har vet ikke hvordan det ville passet inn med stilen jeg bygger bilen i nå. utgangspunktet vil jeg kun ha kanten på felgene i chrome og gunmetal el gull senter.. Men kunne kansje godt med chrome felger også Må se det ann litt, man da kan disse være veldig aktuelle ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 2, 2009 hva hadde du i 19 da? Disse hadde jeg på i sommer (Bildene er tatt før bilen ble senket) men slik så hvertfall felgene ut:) (8.5x19 ADR felger) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 2, 2009 (endret) Litt kant her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 2, 2009 Ikke verden største kant men heller ikke så veldig vanlig felg å se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 2, 2009 Da har du et brukbart felgbudsjett;) Imagewheels, HTN, Dubmeister, Daekimporten, Schmidt og Custom Wheel er sider som selger litt mer "ekslusive" felger. Ja syns felger er såpass artig at det føler jeg er verdt pengene:) Takk for linkene til mange gromme felger Mads;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 3, 2009 Hvilken felger er det som står på den svarte A4 stasjonsvogna lenger oppe her? Evt hvem selger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 3, 2009 Ikke verden største kant men heller ikke så veldig vanlig felg å se! Nydelige felger det der ja:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 6, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15943412&sid=&WT.svl=Bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 6, 2009 litt kant her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...