#1 Skrevet November 15, 2004 Mens jeg holder på med et lite NOS prosjekt så fant jeg noe å "kline" litt gul kul farge på..............Before and after....... Litt stilig og litt kjekt pga mye lettere å se om bilen er låst eller ikke...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2004 Etter....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2004 Det er de små deltaljene som gjør forskjellen. Synes det blei bra jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2004 Sikker på at du var flink nok med plastgrunniga? Sjekket for støv og fargeforskjell? Heheh, det så bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2004 Ble bra det Thomas! Det som er mest gøy med Poloen din er alle detaljene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2004 Takker takker........og Kenneth;de er nye, rødspritvaska og lakka med gul og så klarlakk......fargeforskjellen er SVÆRT liten og de er strøkene......(jeg er blitt en rev til å tagge) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2004 Glemte forresten å si velkommen inn i matchende-farge-på-låstappen-klubben.... 80ien har hatt sorte låstapper i hele sitt liv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2004 Har ikke låstapper jeg.. men liker slike påfunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2004 Hm....det ser ut til at detaljebilen blir å se i Treffpunkt på nyåret........den som betaler klubbmedlemskap får se........he he... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...