Stålplate bak bakseter a4 b5 - noe å gjøre med ?

Anbefalte innlegg

Hei !

Som topic sier lurer jeg på om det er mulig å lage hull i stålplaten bak baksetet på min 96-modell a4 b5, evt. "ombygging" til "skipose". Regner med at dette er en del av konstruksjonen, så hva er forskjellen karosserimessig på eldre modeller siden denne platen ikke er der ?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjer svæt lite når du lager hull i denne.. laget selv hull til skipose på bilen til en kompis.. denne biln blei senere totalvraket, og kan ikke si den hadde no svakhet bak der etter dette..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fint å vite før jeg tok frem vinkelslipern, viss dette er en del av den "bærende" konstruksjonen. Men kan ikke skjønne at det ikke skal gå bra egentlig. Gjør jeg det skikkelig er det vel ingen som merker det heller :) ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på den jeg kappet i så var det et X i den plate bak.. altså såm gikk over hele.. vi kappet ikke i det krysset for å si det sånn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.