#1 Skrevet Januar 2, 2009 Skal montere hiddensprut på 5'er og lurer på hvilke fordelere som har 5 vindu og ikke 1. Eller kan jeg modifisere min 3b fordeler til dette? noen tips? skal kjøre 034 sitt IIb sprut som ikke støtter triggerhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2009 Ingen 5ere har 5 vindu, må bygges om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2009 Skal montere hiddensprut på 5'er og lurer på hvilke fordelere som har 5 vindu og ikke 1. Eller kan jeg modifisere min 3b fordeler til dette? noen tips? skal kjøre 034 sitt IIb sprut som ikke støtter triggerhjul er det ikke slik at de gamle k-jet femmerne har 5 vindu tro? men du må bygge om i så fall, for de passer ikke på 20v toppen ellers kan org fordeler moddes, Frode jørgensen/ VS, KRB og sikkert flere kan modefisere dette, jeg betalte ca 2000kr for ombygging for 2 år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2009 Ingen 5ere har 5 vindu, må bygges om joda det har de det så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2009 Ikke for å dra tråden ut av kurs men du har valgt et utmerket sprut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2009 Ikke for å dra tråden ut av kurs men du har valgt et utmerket sprut Håper det, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2009 NG og KV har 5 vinduer. Bare å montere på 20v drev Eneste er at du må borre nytt hull til splinten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2009 NG og KV har 5 vinduer. Bare å montere på 20v drevEneste er at du må borre nytt hull til splinten Så en slik fordeler med drevet fra min 3b samt nytt hull vil løse dette problemet?? Sikkert ikke lett å få fatt i disse fordelerene, derav prisen på 2k for å få moddet en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2009 Alle de gamle 10v sugefemmerne har 5-vindu. Mener å huske at det ikke er noen kjempesak å demontere fordeleren og flytte "skiven" med hullene, men sjekk at akseldiameteren er den samme først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2009 Så en slik fordeler med drevet fra min 3b samt nytt hull vil løse dette problemet?? Sikkert ikke lett å få fatt i disse fordelerene, derav prisen på 2k for å få moddet en Virka som gull for meg når jeg bygde om fra 10v sprut til 20v sprut på en 10v motor Det skal ikke være værre da og gjøre det på en 20v motor da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 3, 2009 Alle de gamle 10v sugefemmerne har 5-vindu. Mener å huske at det ikke er noen kjempesak å demontere fordeleren og flytte "skiven" med hullene, men sjekk at akseldiameteren er den samme først. 10v og 20v har samme akseldim må flytte over hele stanga med vindu på bare hvertfall AAN og NG som jeg brukte når jeg bygde om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...