Anbefalte innlegg

Jaja... Skulle hente en kompis i horten by idag også gikk vi å prata litt sammen før vi stakk tilbake til bilen.. Det skulle jeg aldri ha gjort...

 

Hva møtte jeg når jeg kom tilbake? Jo, en knust baklykt og et bulka hjørne.. Ingen lapp eller noenting ifra den som evt. har gjort dette..

 

 

 

Jaja, fått bytta lykt, men tror det var en fargeforskjell utifra det jeg kan se..

Kan jo alltids bytte høyre lykt også, men det var den refleksplata da...

 

Han kunne ihvertfall venta eller lagt igjen noe info...

Jeg som ikke kan rette eller no... Argh! : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff. Kondolerer. Har bank i bordet ALDRI vært utsatt for hitt and run selv men kan bare tenke meg hvor irriterende det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt ekstra dritt iom. jeg har/hadde galvanisert karosseri :(

 

Jaja, får kline på corless imorgen og få tatt noen bilder..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt ekstra dritt iom. jeg har/hadde galvanisert karosseri :(

 

Jaja, får kline på corless imorgen og få tatt noen bilder..

 

Falt galvaniseringen av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj, dette var kjedelig Chris William...

 

Folk som kjører på andre, for så å stikke av uten å ha til hensikt å gjøre opp for seg er definitivt siste sort! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro det ja Ørjan.. Jeg så ikke så godt etter, var nok forbanna der og da..

 

Men det var jo løse flak med lakk og klarlakk..

 

 

Hadde vel vært mer rolig om det hadde stått en der og beklaga, eller som sagt.. en lapp med navn og mobilnr. Det viser ihvertfall litt medfølelse om andres eiendeler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler med deg, for noen uker siden var en borti bilen min mens jeg handlet. Ingen lapp på bilen heller hos meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

EDIT:

 

Tok bilder ikveld, bytter likegodt ut feilposteringen med 2 bilder:

 

IMG_00881.jpg

 

IMG_01071.jpg

 

 

Dere kan også se at jeg har tydligvis tatt feil baklampe også : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har satt på baklykt fra en stasjonsvogn eller Audi 80. Sedan av 100/200 skal ha "riller" i midten.. :)

 

Ingen stor bulk, men koster vel en del å fikse med de avsindige prisene på karosseriarbeid her i landet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde nesten det samme for litt over et år siden. Det var selvforskyldt, da jeg dro i en husvegg pga blank is :P

 

Men tok også samme hjørne bak.. Ingen stor sak å fikse, kan slå det ut fra innsiden.. Så er det bittelitt sparkel, og lakk.. Men klart, galvaniseringa går jo av..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok ifra en stasjonvogn ja.. Men står en 100 til på skraphaugen, tror det er den med riller..

Trenger du lykter? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.