Jippi, baksetet skal inn gratis! (C4)

Anbefalte innlegg

Vel nesten gratis da, sett bort i fra de nødvendige avgifter for omreg. etc.

Hva jeg lurer på i denne sammenheng er om den delte baksete ryggen skal/kan være noe fleksibel når man bøyer/ benner på den? Skal inn til godkjenning etterhvert å føler meg litt usikker på stivheten, sett hele ryggen under ett. Noen som vet om det skal være noen form for feste i mellom ryggdelene? Gjentar at dette gjelder en Audi S4 med C4 kaross.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, er ikke noe feste mellom setene. Jeg tenkte på det samme når jeg i sin tid bygde om min S4, men det gikk fint. Så lenge alle setebeltene fungerer, og det er originale seter, så ser de ikke på noe mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suverent. Takker for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen etter, Sigvald! :)

Det er deilig (og ikke minst praktisk!) med 'ordentlig' avant!

Jeg syntes i hvertfall det var helt håpløst å frakte ting som var lenger enn 1.80 med veggen på plass! :P

Og som Lars Olav sa; den skal visst være ganske slarkete, men den blir noe stivere hvis du monterer en slik 'hundegrind' i tillegg til rolloen. Jeg har ikke den selv, men den festes bak på en av ryggene. Har du ikke rollo, så pass på å få en type som passer bilen, min er tilpasset hundegrind så den dekker merkelig nok ikke spalten mellom rolloen og bakseteryggen. Duh..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det! Nå viste det seg at avgift fritaket gikk på eksakt dato, så da må jeg vel smøre meg med litt tålmodighet til (21/4). Men har jo alltids tid til å få tak i de småtingene du nevner imens. Burde vel gå ann å lage en hundegrind av gamle varebil grinda. Ellers så er NBS eller skroten steder å se seg om etter rollo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS har, ellers er det slike inimellom her på forumet, det slaktes vel også noen C4'er rundt omkring nå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.