#1 Skrevet Januar 2, 2009 Vel nesten gratis da, sett bort i fra de nødvendige avgifter for omreg. etc. Hva jeg lurer på i denne sammenheng er om den delte baksete ryggen skal/kan være noe fleksibel når man bøyer/ benner på den? Skal inn til godkjenning etterhvert å føler meg litt usikker på stivheten, sett hele ryggen under ett. Noen som vet om det skal være noen form for feste i mellom ryggdelene? Gjentar at dette gjelder en Audi S4 med C4 kaross. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2009 Nope, er ikke noe feste mellom setene. Jeg tenkte på det samme når jeg i sin tid bygde om min S4, men det gikk fint. Så lenge alle setebeltene fungerer, og det er originale seter, så ser de ikke på noe mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2009 Suverent. Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2009 (endret) Velkommen etter, Sigvald! Det er deilig (og ikke minst praktisk!) med 'ordentlig' avant! Jeg syntes i hvertfall det var helt håpløst å frakte ting som var lenger enn 1.80 med veggen på plass! Og som Lars Olav sa; den skal visst være ganske slarkete, men den blir noe stivere hvis du monterer en slik 'hundegrind' i tillegg til rolloen. Jeg har ikke den selv, men den festes bak på en av ryggene. Har du ikke rollo, så pass på å få en type som passer bilen, min er tilpasset hundegrind så den dekker merkelig nok ikke spalten mellom rolloen og bakseteryggen. Duh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2009 Takker for det! Nå viste det seg at avgift fritaket gikk på eksakt dato, så da må jeg vel smøre meg med litt tålmodighet til (21/4). Men har jo alltids tid til å få tak i de småtingene du nevner imens. Burde vel gå ann å lage en hundegrind av gamle varebil grinda. Ellers så er NBS eller skroten steder å se seg om etter rollo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2009 NBS har, ellers er det slike inimellom her på forumet, det slaktes vel også noen C4'er rundt omkring nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...