#1 Skrevet Januar 3, 2009 Da har jeg nettopp kommet inn etter å ha bedrevet mine første timer med quattrolek:o Ja jeg vet. Midt i finnanskrisen: vinke : For å si det sånn... Jeg skal ALDRI ha noe annet en Quattro fremmover: rock : Får håpe det ikke regner vekk iløpet av natten, for i morgen tidlig skal visst jeg å Andreas på fotoshoot: smil : (måtte også snakke litt med våre kjære politifolk etter at jeg sklei noen runder på en parkeringsplass) Flere som har benyttet dette hvite vidunderet i kveld? Mvh. Truls. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2009 HVor er du du holder til hen? ,,, har allerede kjørt sunn en motor i vinter og det var for nesten to måneder siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2009 Hehe renger med du vet hvor jeg holder til når du kikker på Bergen lokallag: vinke : Vi er vel heller frelst med regn og ikke snø som dere har der nordpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2009 Hadde meg to runder på en åpen plass:D:D Men nå er vel det meste regnet vekk igjen?? Lite igjen her ute i allefall..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2009 Stusset litt jeg også, hørte nemlig det var masse snø der for en tid tilbake... Men uansett så er det morro!!! Har bare rim på bakken vi!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2009 var ute å kjørte taxi i natt og når jeg ble lei av å brekke rundt med min 2 tonn maxi så fant jeg ut at jeg har jo en s2 i garasjen jeg må leke med. men siden jeg bor på sotra så var jo det bare regn innen jeg kom til straume,, så ble ikke noe quattro moro på meg hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2009 Stusset litt jeg også, hørte nemlig det var masse snø der for en tid tilbake... Men uansett så er det morro!!! Har bare rim på bakken vi!! Første snøen I ÅR. Har vært snø tidligere i vinter, men ikke i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2009 Ah... hehehe... Sånn som man holdt på med på barneskolen det.. "Hva fikk du til jul i år?!?" Litt trøtt på morran... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2009 Hadde meg noen artige drifter i noen kryss ut ifra Bergen, og noen leking på parkeringsplassen til Rema 1000 mellom Åsane og Bergen der.. Stikkord; Bakhjulsdrift, sløv diesel, 50kg marktrykk bak og RS2 vandt fører i front 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2009 Ah... hehehe... Sånn som man holdt på med på barneskolen det.. "Hva fikk du til jul i år?!?" Litt trøtt på morran... Hehe, sant det. Litt barneskolehumor... Lov å være trøtt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 3, 2009 Jeg svingte meg med silveradoen igår... Er greit så lenge det er med vilje:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...