#1 Skrevet Januar 3, 2009 hei. jeg har tatt av toppen min å jeg ser sprekker fra pluggen og bort til eksos ventil. må jeg få noen til å sveise de eller vill de fungere som den er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2009 Ny topp!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2009 her lest om flere topper med sprekk som er trykktestet ok. men er de noen som vet noe om dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2009 til s2?bilde av toppen?dette er ganske normalt på dissa toppene,hvis det er i forbrenningskammeret?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2009 Normalt sett ingen fare det, har sett topper med både 1 og 2 sprekker rundt plugghullet som har blitt overhalt og montert på veltrimma femmere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2009 ja.. er i forbrennings kammeret.. har hørt att dette kan kje ofte på audi topper, er bare en liten strek fra plugg til eksosventil.. mulig å reparere dette? viss de eventuelt skulle vere farli? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2009 gårn an å sveise detta,men er den tett er det ingen vits å bekjymre seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2009 tutt og kjør.... blir nok bra når vi får satt sammen den motoren, per ivar:O 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2009 Hvis sprekken ikke går inn i ventilsete er det ingen fare. Mellom sete og plugg er det mye gods. I møllers manualer står det at sprekkene kan være opptil 0,2mm uten at det forringer levetiden på toppen.(mellom plugg og ventil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 4, 2009 da tror jeg ikke de skal vere noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...