Anbefalte innlegg

Har god erfaring med autoglym... Jeg blandet ut halvparten med vann.. så sprayet jeg skikkelig godt på setet sånn at det ble ganske vått.. Så gnudde jeg med en svamp og sugde det opp igjen med en støvsuger som kan suge vann... Funket helt ypperlig... Setene var det ganske mye flekker å sånn på... Og vannet i støvsugeren ble BRUNT... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv vanish på spray,det funker velidg bra mot flekker. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ike jeg ville ha prøvd med omo

når du har det på hendene, merker

du hvor mye du må skylle dem for

å få av all såpen.

Hvis du ikke får ut all såpen blir de

fort møkkete igjen :)

 

 

Det var det jeg kvia meg for, men hadde jo en kraftig støvsuger vedsiden, ble fin og ren etterpå, ikke noe problem!! (suger mens det er våt, ble nesten tørr med en gang)

 

uansett er det mange forskjellige måter å gjøre det på så dette har jeg erfarert meg, fant tilfeldigvis den skumvaskeren til biltema og prøvde den på baksetene, funka ikke en dritt!! men stoffet så renere ut men flekkene var der

 

Så nå har jeg erfarert 2 forskjellige måter, den med Omo fungerer HVIS du har suger vedsiden!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på med det samme nå på et sete, jeg tok av trekket, tok ut alle stengene i trekket og puttet det i vaskemaskinen på 30 grader.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.