#1 Skrevet Januar 3, 2009 som du ser i overskriften, skulle dra til alle kanbukkene på 15nm kom til siste skruen på bukk nr. 10 da røk den,, hvagjør jeg nå? noen gode foslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2009 møller,ny skrue... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2009 grisepikk, eller sveis fast en kopp du ikke bruker, så skrur du den ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2009 Og gruble over hvorfor det skjedde Tidligere eier som har dratt til for mye, så andre også er svake? Noen som har sluppet toppen i bakken? Din egen momentnøkkel som juger? og deretter forlate bekymringene og fortsette skruingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2009 15nm er alt for mye på kambukkene uansett hva det står og hva folk sier, kjente på flere av mine at det blei for mye så ta 10-12 så er det bra:D Og en ting er sikkert, man ødelegger 1000 flere ting med moment nøkkel enn uten. Ingenting slår feelingen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2009 15nm er alt for mye på kambukkene uansett hva det står og hva folk sier, kjente på flere av mine at det blei for mye så ta 10-12 så er det bra:D Og en ting er sikkert, man ødelegger 1000 flere ting med moment nøkkel enn uten. Ingenting slår feelingen:) Eeeh, du den feelingen..Prøver på den jeg også, men har altfor ofte dratt runt/av gjenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...