#1 Skrevet Januar 3, 2009 Skal på en bilopphugger å plukke div. deler til en 90 mod Golf II 5 dørs som skal bli arbeidsbil til madamen som begynner i jobb igjen etter å ha vært hjemme i snart 10 mnd med gutten vår. Jeg må ha nytt håndtak foran på førerdør,låskasse høyre bakdør,begge vindusopptrekkene bak og dørhåndtak bake på høyre side. Hvilke av disse delene er like på alle Golf II ?? Eneste jeg er usikker på er håndtaket på førerdøra,ble det ikke en annen type i 88 eller er de like helt fra 08/83 å helt frem til 07/91 ?? Er det forskjell på låskasser med og uten sentrallås også forresten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2009 eg er ganske sikker på at alt vil passe uansett kva årsmodell du har. eg trur heller ikkje det kom andre dørhandtak da det var likt på min jetta 87, 91 og 88 mod jetta /golf. viss du ikkje finner så har eg ligganes ein del av dette heima. og det er ikkje forskjell på med og utan sentrallås. eg har sentrallås pumpe viss du treng;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2009 eg er ganske sikker på at alt vil passe uansett kva årsmodell du har. eg trur heller ikkje det kom andre dørhandtak da det var likt på min jetta 87, 91 og 88 mod jetta /golf.viss du ikkje finner så har eg ligganes ein del av dette heima. og det er ikkje forskjell på med og utan sentrallås. eg har sentrallås pumpe viss du treng;) Sentrallåspumpa funker som bare det...jeg får plukke fritt på den huggern. Svogern min jobber der så jeg har fri tilgang å plukke det jeg vil (nesten da.....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...