#1 Skrevet Januar 3, 2009 (endret) Hei Jeg har montert ekstralys på min Touran 07 mod med bi-xenon og har ett spørsmål ang dette: Er det noen som vet hvilken kabel som er signalet til fjernlys slik at jeg kan koble meg inn på denne. Har koblet opp med relè og alt det der, men mangler kun signalet som skal styre relèt. På forhånd takk Mvh Preben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2009 Ingen som vet ? Mvh Preben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2009 Du får prøve deg fram med f.eks en prøvelampe. Den ene enden av prøvelampa setter du mot gods, den andre enden kjører du inn i ledningen og skrur på langlysene. Lyser lampa har du funnet riktig ledning, lyser den ikke må du prøve en annen ledning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2009 du kan også gjøre det samme med et voltmeter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2009 Hei Igjen Takk for svar, skulle jo ha litt flaks også, første kabel jeg testet var den rette Mvh Preben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...