#1 Skrevet Januar 3, 2009 hei!noen som kan svare meg på om girkasse passer overens på ng og 7a motor?evt.hva som er forskjellen?pft.kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2009 byttet fra NG til 7a motor i min, så det passer. om utveksling i bakdiff er lik vet jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2009 byttet fra NG til 7a motor i min, så det passer. om utveksling i bakdiff er lik vet jeg ikke.. Hadde ikke den vært det så tror jeg du hadde merka det Utvesklinga i kassa derimot er jeg usikker på Så ja, du kan bruke de kassene overens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2009 Å hvordan mener du jeg skulle kunne merke om utvekslingen er lik på 7a kasse som NG kasse. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2009 Å hvordan mener du jeg skulle kunne merke om utvekslingen er lik på 7a kasse som NG kasse. ? Les det du har skrevet en gang til... byttet fra NG til 7a motor i min, så det passer. om utveksling i bakdiff er lik vet jeg ikke.. Om bakdiffen har en annen utvekslings så vil forhjula og bakhjula ikke gå like fort rundt, og det burde du merke... Men når vi er inne på saken så kan du før du bytter kassa eller no sånt. sjekke feks hvilken hastighet du har ved 3000 rpm de respektive gira, og du vil kunne finne ut om girkassa har forskjellig giring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2009 den er god!takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...