#1 Skrevet Januar 3, 2009 Hei. Er det noen som har prøvd (å fått til) å kode om slik at man får 2 ryggelys og ingen tåkebaklys?? Er dette i det hele tatt mulig?? Planen er da å bestille den lille innsatsen som sitter på bakluka fra england (der disse to er motsatt vei av hva de er i norge/europa). Jeg prøvde meg litt fram, men det endte med at jeg fikk 2 feilmeldinger om at to lys jeg ikke har på bilen min var ødelagt :p Har ingen bilder av "problemet", men de som har fått det til (hvis det går ann) vet hva jeg mener. Takk -JM- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2009 Det har jeg ikke hørt om før. Eneste er folk som bytter dekselet i lykta for at det skal se likt ut, men ikke hørt om å kode om lysa. Må nesten høre med produsenten av need for speed, de har fått 2 ryggelys på sin MK5 R32 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2009 tror jeg ikke går.. er enten høyre eller venstre side. tror det er 2 kodinger om "krasjer" du kan jo se her: http://www.openobd.org burde stå der om det går. tviler uten selv å ha sjekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2009 Tror vi har diskutert dette før. Det krever en god del kobling i ledningsnettet under dashbordet hvis du vil ha det originalt. Alternativt kan du trekke styrestrøm fra eksisterende ryggelys, men da vil det nok dukke opp endel feilmeldinger. Som Finni sier, det vanligste er bare å kjøre med engelsk/amerikansk baklys, og drite i koblingene. Har det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2009 Tror vi har diskutert dette før.Det krever en god del kobling i ledningsnettet under dashbordet hvis du vil ha det originalt. Alternativt kan du trekke styrestrøm fra eksisterende ryggelys, men da vil det nok dukke opp endel feilmeldinger. Som Finni sier, det vanligste er bare å kjøre med engelsk/amerikansk baklys, og drite i koblingene. Har det selv. hvordan er dette baklyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2009 hvordan er dette baklyset? Amerikansk R32 m/LED sidemarkering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2009 Amerikansk R32 m/LED sidemarkering så lampene må byttes for å få led sidemarkering? eller det skjønner jeg jo da siden det ikke er led i de vanlige r32 lampene for de har jeg ellers likt lys? så ikke no endring i lyset bak med bare koding på vanlige r32 lamper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2009 så lampene må byttes for å få led sidemarkering? eller det skjønner jeg jo da siden det ikke er led i de vanlige r32 lampene for de har jeg ellers likt lys? så ikke no endring i lyset bak med bare koding på vanlige r32 lamper? I tillegg til LED, har disse ikke orange glass i blinklysene, da disse ikke er i bruk i USA. Der blinker man med den ene halvmånen til baklyktene. Derfor er det nødvendig med litt lodding og triksing med EU-pæreholderne i US baklykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2009 I tillegg til LED, har disse ikke orange glass i blinklysene, da disse ikke er i bruk i USA. Der blinker man med den ene halvmånen til baklyktene. Derfor er det nødvendig med litt lodding og triksing med EU-pæreholderne i US baklykter. aha skjønner hm tror kansje jeg går for orginale r32 full led baklamper jeg da om det skulle bli noe, der er det heller ikke noe orange glass:) strøken bil du har forresten:) ser den ofte parkert ved vallhall;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...