#1 Skrevet Januar 3, 2009 par spørsmål adg G60 motor... har store planer om å turbokonvertere g60 motor i golf 1, men lurer på hvor mye man kan lade?? evt hva må man bytte, av f.eks pakninger og bolter, for å lade mer enn på org motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2009 Ladet 1.2-1.3 på de jeg har bygget turbo på tidligere. Gikk fin fint... Men mtp mapsensor bør vel denne byttes, evt må programmet være sånn at den fortsatt er med om ladetrykket overstiger 1bar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2009 Tipper motoren tåler rundt 1,5 bar om den er mappet riktig. Orginal mapsensor måler opp til 1 bar trykk, men det går an å mappe chippen for 1,15-1,2 avhenging av turbo og dysestørrelse. Sjeldent noe vits å lade noe særlig mer på G60 i og med at innsuget sitter rett over turboen og blir varmet opp...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2009 Frode kan disse G-Motorene. Morro å høre på Frode, da han begynner å fortelle varmt om disse fantastiske motorene. Ingen jeg kjenner som kan dem bedre iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...