Anbefalte innlegg

hei har en 00 mod allroad 2,5 tdi.fantastisk bil her på fjellet hvor jeg bor,det er bare gøy hver gang den virker så synd det er så sjelden den er i orden.Etter bytte av dynamo nå sist har den begynt å rote med høydejusteringen.Gul lampe i turtelleren med pil begge veier på bil lyserkonstant og bilen ligger helt nedpå foran og grønn lampe i ledlyset mellom hev og senkknappene blinker på bunnen.esp,n vil ikke slå seg av når jeg prøver det på knappen,mentok en tur på glatta og den og absen virker som det skal.Tiptronickassa er også byttet på gumpens auto for 2mnd siden.Kan det være en høydesensor på høyre framhjul som er feilen,det grønne ledlyset slutter å blinke visst jeg jekker opp bilen litt der.

Har en audi til 92 mod 2,5tdi med gåen dynamo så jeg er en ganske fustrert fotgjenger av en audieier som er i beit for gode råd: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

90 mod? allroad?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk for irr i ledningene inn på stikkerhuset på høydefølerne. ellers er jo ikke lekasje uvanlig for å si det mildt:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

90 mod? allroad?

står vel 00 mod?? og den 92 modellen regner jeg med er en annen bil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

står vel 00 mod?? og den 92 modellen regner jeg med er en annen bil...

Det er vel fordi trådstarter har endret sin opprinnelige melding...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger altid etter et tiår på bilmodeller en uvane jeg har hatt siden 80tallet hi hi.

var på verksted i dag,det var hjernen til espen som har tatt kvellen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.