#1 Skrevet Januar 3, 2009 lurer litt på luft understell..vært svært lite borti dette... - får man dette tuv godkjent? - hva er ca priser på dette og hvilke merker er bra? - kan man selv justere hvor lagt ned den skal legge seg i "hvilestilling"? - hvor raske er som regel disse opp? - og kan man lagre flere høyder sånn at den går opp/ned bare ved å trykke på en knapp? - hvor stivt er dette? bilen min er ikke no bane racer uansett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2009 er vel en som skal selge et til a4 her inne også?? han har da sikkert litt info om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2009 ja..fant en salgs tråd for en stund siden, men finner den ikke tilbake... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2009 Kjøp luft, kommer ikke til å angre! Komfortabelt, bestemmer selv høyde..Får ikke noe innstilling som den går i automatisk, tror jeg.. Tuv kan man vel få, hvis du får det montert i Tyskland.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2009 fant no g.a.s greier.. dette er med tuv.. men prisen er litt mere enn hva jeg kunne tenkt meg.. heh.. blir vel fort en 25 000k.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2009 Jeg har GAS..Og man får vel med TUV papirer nå tror jeg ? Stod at det var med på bestillingen min, men jeg har ikke funnet noe Hmm, det kommer på rett i overkant av 20k hvis du henter på Postcenter i sverige..Skulle ikke være noe problem for deg som bor i Sarpsborg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2009 neida.. den saken ordner jeg lett.. men 20K er det værre å skaffe. heh.. spesielt med opptil flere biler, hus, kone (pengesluk) og barn (pengesluk reloaded) heh... så får se etterhvert.. men hadde vært gøy.. digger syk lave biler.. men som kan løftes til ok høyde ved "vanlige norske veier" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2009 (endret) Øyvind Knutslien skal vel selge airkit til A4... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130732 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2009 men dette er til B5..jeg har B6 (8E) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...