#1 Skrevet Januar 3, 2009 hvordan er bilmiljøet i bergen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2009 Bilmiljøet generelt, eller bilmiljøet i VACN? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2009 egentlig begge deler:)lurer litt....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2009 Innad i VACN har vi sosialt samvær ved Arenum annenhver tirsdag. Utover det er det sikkert mindre grupperinger av folk og biler rundtom, men det kjenner ikke jeg noe til:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2009 oki.....da skjer det litt da:)måtte høre litt skjønner du..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2009 Alt i orden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2009 Utenom lokallaget til VACN i Bergen, så har du jo Bergen Gatebilklubb. De pleier å ha banekjøring et par ganger i året på Eikås, utover det kjenner eg ikke så mye til de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 4, 2009 Skal du flytte eller kenneth? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2009 Det er jo autoslalom på eikås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 4, 2009 Skal du flytte eller kenneth? hmm....tiden vil vise:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2009 Ser jo ut som om det er en del fra Bergen inne på forumet her da, og av og til ser jeg noen lekre biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 4, 2009 vil trur det mye fint i bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 4, 2009 Det kan jeg skrive under på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 4, 2009 Innad i VACN har vi sosialt samvær ved Arenum annenhver tirsdag. Når er neste gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 5, 2009 Det blir vel 13. januar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 5, 2009 KL....?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 5, 2009 1900 tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 6, 2009 Ja, det stemmer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 6, 2009 Blir spennende å se hvor mange som kommer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 6, 2009 Hmmm, på jobb!! ÆSJ!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 6, 2009 Blir spennende å se hvor mange som kommer.... Må vel prøve å komme meg inn der da... Lenge siden nå, men det har jo alltid kræsja med jobbingen min... Men nå er det endelig slutt på kveldsvakter og nattevakter (og dress på jobb)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 7, 2009 Tror det kræsjer med jobb, hvis ikke kan jeg jo se om jeg kan ta turen inn jeg og nå, Godt å være tilbake i VAG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 8, 2009 Kommer sålenge det ikke blir komplikasjoner med jobbing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 25, 2009 Arenum på tirsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 27, 2009 Mange som møter opp idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...