#1 Skrevet Januar 4, 2009 (endret) En eldre Youtube link til en eller annen konkurranse med en relativt fælt bodykit.. I over 300 km/t går det galt..... http://www.youtube.com/watch?v=obN1WJF82O8&feature=related EDIT: Endret pga. info om at det var dekkhavari, ikke motorhavari 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2009 så ikke akkuratt godt ut å sitta inni der : o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2009 Det var faktisk et dekk som eksploderte pga. for mye camber.. ikke motoren.. Dai-San var heldig der ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2009 (endret) Det der er noe dritt... Cruiser i 350 kmt og du hører en "fønny" lyd.... Godt han klarte seg da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2009 Jeg tror at den motoren havarerte i kræsjen jeg men ok, rettet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2009 finnes en lengre "dokumenta/filmr" om dette på youtuben. ... ikke a jeg gidder å finne frfem den nå men husker at det var punktering ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...