#1 Skrevet Januar 4, 2009 Hei. Har en 94 Golf gti 8v som ikke blir skikkelig varm i kupeen. Varmen var fraværende til jeg byttet termostaten. Men blir ikke noe spesielt varmt i bilen fortsatt.. Er akkurtat nokk til at man ikke fryser, men må ha varmen på max for å holde oppe temperaturen. Er det bare det at det er dårlig varmeapparat på desse bilene? På andre biler kan man jo nesten brenne seg på luften som kommer ut av dysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2009 Jeg har en '93golf gt med 18l 8v motor i. Etter termostatbytte sleit jeg å med kupevarmen, men det viste seg å være vanskelig å lufte varmeregistret på denne type bil\motor.. Link til tråd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=141245 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2009 Takker, da skal jeg prøve de tipsene neste gang dama kommer på besøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...