#1 Skrevet Januar 4, 2009 Jeg begynte så vidt og kikke på og bygge om min i dag og ser at det er en del jobb, greit nok det, men er det noen som vet om jeg må sveise over eller kappe ut noe i tunnelen til gir overføring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2009 Jeg begynte så vidt og kikke på og bygge om min i dag og ser at det er en del jobb, greit nok det, men er det noen som vet om jeg må sveise over eller kappe ut noe i tunnelen til gir overføring? Hullet for giroverføringen må lages noe større. Ingen sveising... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2009 Skal ikke være nødvendig med sveising, litt dunking med hammer så er en der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2009 Hullet for giroverføringen må lages noe større. Ingen sveising... Er også i gang med ombygging... Oppover, nedover, til en av sidene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2009 Er også i gang med ombygging...Oppover, nedover, til en av sidene? Etter hva jeg kan huske må du lage hullet større i alle retninger. Hvis du monterer girstanga ++ ser du hvor mye du må skjære ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2009 takker for svar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...