#1 Skrevet Januar 4, 2009 audi 80 avant. Måtte bytte lykt her pga noen drittunger knuste min mens jeg var på jobb. ville da ha ny med elektrisk høydejustering på, men hvordan flytter jeg over denne fra min gamle til den nye lykta? er en kladd som må flyttes over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2009 på min bil var det bare å vri motoren "mot venstre på høyre lykt og motsatt på venstre lykt" samtidig som jeg vippet kula på tuppen ut av sporet inne i lykta. Du ser hvordan den er festet på den lykta som mangler motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2009 aha da skal det testes etterpå. Takker for tips. Det endte med att jeg satte på plass lykta uten justeringa på plass hehe. Den dagen jeg fikk den og bytta den var jeg så sliten att jeg ikke orka styre mer med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...