#1 Skrevet Januar 4, 2009 Prøver her også Har et sett felger på hånd som ligger i Oslo området, nærmere bestemt Elverum. Er det noen som tilfeldigvis skal denne veien og kan ta disse med, eller vet om en rimelig transport form for denne strekningen ( Oslo-Stavanger)? Kan evt. kjøre i møte bortover mot sørlandet skulle det være nødvendig. Noen som vet om noen alternativer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2009 Jeg skal kjøre tilbake til Stavanger nå til tirsdag(13. jan) fra Oslo, men vil vel ikke akkurat si at Elverum er i "oslo-området" når det tar 2 timer å kjøre dit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2009 Takk for tilbud om hjelp, men det ble ikke disse felgene i denne omgang: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2009 MEN du kunne ikke ha tatt med to framskjermer til en a4 og en del av en bakfanger med til stavanger for meg ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2009 Jeg skal kjøre tilbake til Stavanger nå til tirsdag(13. jan) fra Oslo, men vil vel ikke akkurat si at Elverum er i "oslo-området" når det tar 2 timer å kjøre dit... Sendt deg en PM... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2009 Drar denne opp igjen da jeg har kjøpt et sett felger i Oslo. Noen som skal denne veien i nærmeste fremtid? Kan evt. møtes et stykke på vei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...