#1 Skrevet Januar 5, 2009 Får vel starte med å ønske alle et godt nytt år Og som i 08.. skal vi finne på noe nytt i år? 08 gikk jo med på å få igang pizza on tour som var meget bra etter mi meining så den delen burde vi vel få til i år også. Tips til nye plasser kan jo vær en ting.. Men ska vi prøve å få igang noe go kart kjøring i år f.eks ? litt tidlig med sommer aktivitet da men har go tida med å komme fram med forslag også har vi jo havrafting som sikkert hadde vært stilig, spess no på vinteren i go vær I år må vi nesten prøve å finne riktig dato så Terje får vær la Om noen har noe gode råd å tips så skrik ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2009 Synest både havrafting og gocart hørest bra ut jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2009 Va me en tur til Nürburgring, formel 1 kjøring i Sverige, og et litet gumball opplegg som vi avslutter i før eksempel Franska rivieran? Seff spiser vi pizza der vi får mulighet. Bra du er ute i god tid Espen, så vi rekker at søke om støtte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2009 Va me en tur til Nürburgring, formel 1 kjøring i Sverige, og et litet gumball opplegg som vi avslutter i før eksempel Franska rivieran? Seff spiser vi pizza der vi får mulighet. Bra du er ute i god tid Espen, så vi rekker at søke om støtte. Støtter den ja! høres ut som en meget god plan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2009 Gocart ekkje dumt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2009 Va me en tur til Nürburgring, formel 1 kjøring i Sverige, og et litet gumball opplegg som vi avslutter i før eksempel Franska rivieran? Seff spiser vi pizza der vi får mulighet. Bra du er ute i god tid Espen, så vi rekker at søke om støtte. DET kaller jeg pizza on tour -09: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2009 Da går vi for den da.. Er spenna klar for en kjøretur i Europa jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2009 Havrafting kan jeg fikse billig med en kompis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2009 Havrafting kan jeg fikse billig med en kompis Bare sørg for at det er både tur og returbillett vi snakker om pris på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2009 Selfølgeli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 5, 2009 Jeg støtter VACN Ålesund Gocart Cup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 6, 2009 Jeg støtter VACN Ålesund Gocart Cup Jeg også Er det lov med egen cart? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 6, 2009 stemmer også for egen kart:evil: men gokart hadde jo vært morsomt: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 6, 2009 Totalt motstandar av egen cart Synst vi kan legge en sånn tour til Langevågen So kan vi ete pizza på asfalten utafor storkiosken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 7, 2009 Jeg har kjørt Formel 1 i Sverige, så anbefaler den! Hærlig når det akselerer så jævlig at hodet bare blir trykt baki mens det rister ukontrolert: rock : Men de arrangerer også turer til Hungaroring i Ungarn, bedre og legge fem lapper til på bordet og reise dit og kjøre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 7, 2009 Totalt motstandar av egen cart Synst vi kan legge en sånn tour til Langevågen So kan vi ete pizza på asfalten utafor storkiosken Jo hvorfor ikke? Vi var jo tross alt i Brattvågen og der tror jeg det er 2 medlemmer eller no sånt mens i Langevågen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 7, 2009 Jeppz her er ialle fall 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 7, 2009 Langevågen er Sulas utkant, ingen vil vel dit? høhø Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 7, 2009 Her e no en del sula væringa her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 7, 2009 Jo hvorfor ikke? Vi var jo tross alt i Brattvågen og der tror jeg det er 2 medlemmer eller no sånt mens i Langevågen... ...er det 12:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 8, 2009 Langevågen er Sulas utkant, ingen vil vel dit? høhø Mvh Fisherbeach all the way! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 8, 2009 Fatter ikke hvorfor dere gidder diskutere det,Gullkysten(Fiskerstranda) er og blir hovedstaden i Sula Men skal vi prøve å holde en ltt seriøs tone da? Jeg er spenna klar for VACN Gran Turismo 09.. Men egne gocarter stemmer jeg ikke for..heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 8, 2009 bare å komme me gode forslag.. ser jo lovendes ut ditta her ska ikke ta oss en tour til fots på fjellet i samme slengen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 8, 2009 Ingen som lika skiaktiviteta da? Fjellsetra og Strandafjelle he no ypperlige forhold for tia:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 8, 2009 Gocart er man jo bare nødt å stille opp på! De med egne 250ccm gocarter osv skal få lov å kjøre alene etter resten har gått hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...