Justering av Solex-forgasser

Anbefalte innlegg

Er dette vanskelig å gjøre? Fikk delene til overhalingen idag.. og det klør i fingrene. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken Solex modell er det snakk om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30 PICT

Nei, det er ikke vanskelig, men det er litt tidkrevende, bare følg tipsene i Haynes-boka, så har du en god begynnelse : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som står i denne;

:)

Er usikker på hva den heter. Repsettet er ihvertfall til forgasser 28-34 PICT står det. Består av nåler og pakninger for det meste. Ligger ved en bruksanvisning og ser jeg nå. Det står noe om antall rpm og justering, men jeg har jo ikke turteller. :D

Edit: Takker Per. Du stiller vel med fri telefon-service om problemer skulle oppstå du. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

et måleinstrument som kan måle rpm er kjekt å ha, men du kan vel ta det på øret?

Det holder med en vanlig rpm-teller. tre ledninger trengs, pluss/minus og signal fra den grønne ledningen på coilen. That's it!

Slå på tråden du, hvis det er nødvendig så får vi se om jeg kan svare fornuftig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.