#1 Skrevet Januar 5, 2009 (endret) Jeg fant noen råe felger på FINN. Men er litt usikker på om dette hadde vært rått på min 1993 S4? Og ikke minst om de hadde passet i størrelse? Felgene er 8,5x19 og 9,5x19 med ET 35... Bilen som trenger nye felger ser slik ut: Her er bildet av felgene. Hva mener dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2009 Syns de var kule jeg! Vil jo tro disse skal gå på din vel? er usikker på orginalt innpress osv, sikkert noen andre som kan svare på det. hvorvidt de passer på bilen er en smaksak ,men dersom du liker de så er det bare å slå til!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2009 Liker det designet på felger (i alle fall når en har UFO-bremser). Men er litt usikker på om de passer bak på bilen. Hadde noen 9x19 bak tidligere og de mener jeg var helt i kant. Men det er denne typen jeg vil ha. Har sett litt på OZ Opera felger også, men de har en lei tendens til å være solgt før jeg oppdager dem. Uansett må det nok ny gummi på. Den som er der i dag er på 245/45-19 og 275/30-19 (de bak kan bli i heftigste laget) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2009 en kompis fikk akuratt samme felger med på sin bil:) men det var 18" og passet rett på kan ikke finne bilder av bilen med felgene på men vet jeg har det en plass, men rått var det i allefall:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2009 Merce felger er rimelig kult på VAG,blir sikkert bra det der: smil : Men senk er jo helt nødvendig: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2009 Senk kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 6, 2009 Jeg er litt skeptisk til om de går over UFO-skivene eller ikke mtp at det er "kantfelger". Tenker på at baksiden av eikene blir liggende inntil høyeste punkt på skiva. Det er kun anleggsflaten på felgen som skal berøre UFO'n. Har min egen teori om at de som "overprøver" dette er mer utsatt for kast i skivene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 6, 2009 Anleggsflaten er vel den samme på disse felgene som på eksempelvis "rs6" felgene. Men dette vites jo ikke før man har prøvd felger på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 6, 2009 Det kan godt tenkes at selve anleggsflaten er lik, men avstanden fra anleggsflaten til baksiden av eikene (backsettingen) er ganske sikkert ikke lik. Er jo denne avstanden som er avgjørende for om de går over UFO-skiva. Kantfelger har som regel liten backsetting da denne "ofres" til fordel for kanten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 6, 2009 Do it. Mercefelger er tingen: ja : Alt er bedre enn de Momo-felgene der, ihvertfall: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 6, 2009 Do it. Mercefelger er tingen: ja : Alt er bedre enn de Momo-felgene der, ihvertfall: rolleyes Det er nok noe i det du sier der ja. Momo felgene tror jeg kommer til å bli vinterfelg. Liker ikke å kjøre med dem siden det er nesten 20mm spacer på dem (for å komme klar ufobremsene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...