Kollisjonsskade og oppretting

Anbefalte innlegg

Heisann. Frøkna har vært uheldig å kræsja bilen. Fangeren, panseret og den ene lykta tok kvelden.

Fangeren er av typen crs fsk 011. Var innom for å ta takst, og de mente det kunne bli på mellom 30-40 000,-

Lykta er jo ingen sak. Så det er jo egentlig bare fanger og panser jeg trenger å få fiksa på verksted. Funnet ut at det tilsammen blir ca 10 000,- Hva bør det da egentlig koste å få dette lakket og montert ?

Det er en audi a4 avant 1.8tsq

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lakken bør i allefall ikke overskride noe særlig mere enn 4000-5000,-

 

montering skal jeg ikke si noe på. men det skal jo ikke noe ingeniør arbeid for og gjøre det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo det jeg også tenkte :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Montering av fanger og panser er enkelt. Panser bør man gjerne være 2.. Lykta er barnemat. Om det er hennes feil er ikke det der noe du tar på forsikringa for å si det sånn! Er det noen andre sin feil er jo 30-40k en "grei" betaling for å ta jobben selv..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va bare ho på veien, så kan neppe være noen andre sin feil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bestiller du deg en ny fanger og får tak i et brukt panser.. Eventuelt et i carbon.. ;) Om du ikke har faceliftlykter så er jo dette en gylden mulighet til å bytte begge. Eventuelt kan du få kjøpe mine gamle. (jeg har byttet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.