#1 Skrevet Januar 5, 2009 Det er kaldt om dagen og jeg har en kupevifte liggende jeg vurderer å bruke. Dessverre er det ikke lagt opp til dette i bilen, så må få strømledningen ut på enellerannen måte. Fungerer det å legge den ut døra og smelle igjen? Vil dette være 'skadelig' for noe på bilen eller strømledningen? Svar som om at det er lett å ta det gjennom torpedoveggen kan droppes, jeg er ute etter en kjapp løsning for øyeblikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2009 Det er bare å prøve det;) Har brukt denne løsningen flere ganger selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2009 Hehe, det er det jo forsåvidt, men tenkte å høre i tilfelle noen hadde hatt dårlige erfaringer med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2009 om dette er snakk om a3'n din vil jeg anbefalle å ikke gjøre det.. men må gjerne prøve om du vil, men trangt i døra på disse.. risikerer å skade profilen under dørlista 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2009 Er snakk om A3en, ja.. Da dropper jeg det inntil videre, kanskje like greit siden jeg ikke klarer å finne vifta uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2010 om dette er snakk om a3'n din vil jeg anbefalle å ikke gjøre det.. men må gjerne prøve om du vil, men trangt i døra på disse.. risikerer å skade profilen under dørlista Er det noen som vet om det er like trangt i døra på A3 8L som A3 8P (evt andre enkle måter å få en ledning inn)? Meldt 20 minus her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2010 Gjennom vinduet og en remse med byggplast tapet til toppen av vinduslista for å holde tett. På sikt ville jeg satset på komplett Defa varm up system. (hjelper lite med varm kupe' hvis motor er kald og batteriet er flatt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2010 Jeg tenkte også inn gjennom vinduet... Men på A3n kan du vel ta inn gjennom bakluka og legge den inntil også...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2010 Hvorfor ikke legge opp en permanent ledning mellom støtfanger og kupéen (gjennom torpedoveggen)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2010 Jeg tenkte også inn gjennom vinduet... Men på A3n kan du vel ta inn gjennom bakluka og legge den inntil også...? Fungerer det å legge en ledning ut gjennom bagasjerommet uten at bil eller ledning tar skade? Hvorfor ikke legge opp en permanent ledning mellom støtfanger og kupéen (gjennom torpedoveggen)? Selvsagt det mest optimale, men er nå snakk om en hurtigløsning i en kald periode (ikke min bil). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 5, 2010 Dersom du ikke smekker helt igjen i alle fall. Tenke en slik løsning hvor du legger luka inntil når den er i bruk bare. Tror det blir minst like bra som inn en dør eller gjennom vinduet. Tror det blir mindre problem med kald-luft som kommer inn den veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 5, 2010 kan du ikke bare borre et lite hull i døra da? 10-12 mm burde holde det: smil : hehe.. neida fra spøk til alvor jeg har strømledningen til coupe varmern i klem ut på toppen av døra, er jo bare å prøve forsiktig først. men husk å ta ut ledningen før du kjører da:p coupe varmer er jo bare et must for å overleve på morran nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...