#1 Skrevet Januar 5, 2009 (endret) Trenger flaggvakter, så vi tar all den hjelp vi kan få. Du får gratis middag visst du er flaggvakt! Her er timelisten vi trenger folk, 2 per time: 1030-1200 Fettern til Audun og Torstein Rydland 1200-1300 Konkurranse 1300-1400 Lars Hagerup og Kim Stjernstrøm 1400-1530 Konkurranse 1530-1700 Kim-Jøran Hellvig og Fettern til Audun 1700-1800 Kim Stjernstrøm og Lars "Tønna" Hagerup Skriv inn når du har lyst å stå! Er du først til den tiden så for du den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2009 Hei kan ta 11 til 13 om det blir lite folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2009 Jeg har en man som kan ta en vakt eller to også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2009 Ingen fler som kunne tenkt seg å hjelpe til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2009 joda, kan jo alltids stille opp den helga inntil videre om ikke noe skulle dukke opp:) 83% sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2009 æ e me, forutsatt at æ klare å ordne mæ fri fra jobb. kan sikkert ta to vakte åsså vesst d blir lite folk som melde sæ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2009 Jeg har 2 stk som skal hjelpe til som flaggvakter! Men vi trenger flere!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2009 Jeg har 2 stk som skal hjelpe til som flaggvakter! Men vi trenger flere!! Sjekk med Magnus også, han kommer ned muligenst i min bil om planen slår rett... Vi kommer i en annen bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2009 som sagt tidligere, kan godt ta hvertfall ei vakt, å gjerne to åsså vesst ingen andre melde sæ. middagen har æ allerede betalt førr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 24, 2009 æ kan nåk ta ei vakt. skal c om æ ikke får med mæ en person som åsså kan stå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 10, 2009 Kan sikkert ta ei vakt om eg får ett svart flag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 15, 2009 Trenger da 2 stk som kan ta siste vakta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 15, 2009 De som skal stå flaggvakt har nå fått PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...