#1 Skrevet Januar 5, 2009 (endret) hei. lurer på hva dette er? og åssen funksjon den har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2009 (endret) Coilene til tennpluggene. 1,8t motor? Edit. så litt feil jeg nå. Det inne i ringen ser ut som en form for termostat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2009 (endret) Tror ikke det var de han mente. Men jeg vet heller ikke hva det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2009 er ikke det oljeåndingen til motoren??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2009 1.8t den inne i ringen ja den "tingen" festes inn på den turbo slangen som går til luftfilteret. og fra "tingen" går det ett rør som ender i blokka under innsuget på andre siden. hva er oljeånding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2009 oljeånding: Utlufting av oljedamp fra motoren, dampen sendes inn i innsuget for så å bli forbrent og sluppet ut via eksosen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 6, 2009 Denne åndinga MÅ være med? Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 6, 2009 Nei, på en trimmet motor bør den ikke være med, det er dette som sendes i en oil catch tank oljedamp tilbake til innsug er fyfy Men for all del, funker med også.. Skal du ha orginal turbo, og luftfilterplassering ser det mest orginalt ut med dette intakt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 6, 2009 Driver med en 1,8t motor som har en delstørre turbo enn orginalt. Så du mener jeg skal drite i den åndinga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 6, 2009 Driver med en 1,8t motor som har en delstørre turbo enn orginalt. Så du mener jeg skal drite i den åndinga? Kan droppe den om du lager til med catch-tank. Tette den igjen blir ukult:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 6, 2009 Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 6, 2009 Skal bilen godkjennes på noe som helst slags vis, må denne tilbake til innsuget. Catch tank med åpen ånding er ikke tilatt. Bare sånn til orientering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...