#1 Skrevet November 16, 2004 Orginalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2004 - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2004 A8 felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2004 siste, rs6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2004 Hadde vore masse bedre viss originalbildet hadde vore bedre kvalitet på! Litt mørkt og så ser det ikkje ut som kamera har vore heilt stille når du tok bildet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2004 Opprinnelig postet av Sture Nerhus Hadde vore masse bedre viss originalbildet hadde vore bedre kvalitet på! Litt mørkt og så ser det ikkje ut som kamera har vore heilt stille når du tok bildet! du skal da klage på alt, hadde ikkje noke bedre bilde.. men det vart da bra nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2004 det første bilde med "ukjent merke" er klart best synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2004 og takk til øyvind for photoshoppinga, du er ein knupp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2004 Jepp, første bildet blei best. Rs6 blei ikkje så bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 16, 2004 felga er RH AO phenix i dim 9.5x18:) de er samme hjula som jeg hadde på A4 min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 16, 2004 Opprinnelig postet av Odd Ivar Aaram felga er RH AO phenix i dim 9.5x18:) de er samme hjula som jeg hadde på A4 min:) slekt med øyvind eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 16, 2004 de var jeg som modda ikke øyvind:) hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 16, 2004 Opprinnelig postet av Odd Ivar Aaram de var jeg som modda ikke øyvind:) hehe. `???? det var Øyvind som sente, var det ikkje det? er eg SÅ sement i hugu da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 16, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet og takk til øyvind for photoshoppinga, du er ein knupp.. Beklager, ny feil følger.. TAKK TIL ODD IVAR!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 17, 2004 Må bare si at den var fet med rs6 felgene også!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 17, 2004 AO Phønix-ene passet jo knall på A3! De passer godt på coupe også I siste nr av AudiScene er det en cab med slike, hvor hele felgen er høyglannspolert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 17, 2004 Jeg synes den ble absolutt finest med RS6 felgene jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 17, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Jeg synes den ble absolutt finest med RS6 felgene jeg! Syns oxo RS6 felgene var best!! Fikk en sånn "civic-feeling" av de første:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 17, 2004 var helt klar finest de etter mi meining 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 17, 2004 hadde litt sansen for dem første og jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 17, 2004 A8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 18, 2004 Her er det en S3 med RS6 felger. Kan du jo se litt hvordan det ser ut. ----> http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/picture.pl?nr=570042 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 18, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland det første bilde med "ukjent merke" er klart best synes jeg. HELT enig... Absolute de peneste syns nå jeg. RS6 felgene var jo greie de også, men ikke så pene som de andre.. A8 felgene gidder jeg ikke kommentere engang....... Men sef, gå for det du syns er penest!! Hvem syns du enkli er grommest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 18, 2004 hei hei, lurer bare på vilket program dere bruker for får til å skifte felger å forandre på bilder:):) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 18, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal HELT enig... Absolute de peneste syns nå jeg. RS6 felgene var jo greie de også, men ikke så pene som de andre.. A8 felgene gidder jeg ikke kommentere engang....... Men sef, gå for det du syns er penest!! Hvem syns du enkli er grommest? Hehe.. Veit ikkje kem eg synst er grommast.. Lurer litt på om eg skal gå for OZ, superleggera, men ventar på shoppa bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...