#1 Skrevet Januar 6, 2009 (endret) Spørsmål 1: Låseverktøy til veiva? Vet det går an å stå på bremsen, men da legger man også 450nm på veiva. Hadde vært fint med et låseverktøy! Spørsmål 2: Rs2 vannpumpe i 3B motor? Har søkt litt, men var litt rotete svar jeg fant. Er det bare å kjøpe Rs2 vannpumpe og resten fra 3B? (spennehjul, reim) Eller noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2009 bump!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2009 Jeg har brukt å låse av svinghjulet. Men da må jo krafta også gjennom veiva! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2009 jepp, så da kan man like gjerne bremse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2009 Bare jogget inn på møller jeg å lånte verktøyet der Prøv det eventuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2009 Jeg dreide en aksling som jeg freste et spor i funka fint som låseverktøy. Hvis balansehjulet på 3B er likt rs2 så kan jeg legge ut et bilde + mål av mitt verkøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2009 Jeg dreide en aksling som jeg freste et spor i funka fint som låseverktøy.Hvis balansehjulet på 3B er likt rs2 så kan jeg legge ut et bilde + mål av mitt verkøy. Ja det hadde vært fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2009 buump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2009 Tegninger av det 'offisielle' verktøyet har i hvertfall jeg lagt ut flere ganger, og dette har vært diskutert mange ganger! Beklager at jeg ikke gidder å gjøre søket, men legger du inn 'veiv lås registerreim' så dukker det nok opp noen tråder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 9, 2009 et 2,5" eksosrør passer inni reimhjulet bare du skjærer ut til det sporet som er inni der. Så sveiser du på et stag på rørbiten til å holde igjen og vips har du verktøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 10, 2009 Takk takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...