#1 Skrevet Januar 6, 2009 Hei, lurte på om noen vet hvordan man tar ifra hverandre speil fra golf 2 og 3? Speilet fra golf 2 er typen fra 1986 (små, pre 88 dører) med innvendig manuell justering (waierjustering) Speilet fra golf 3 er elektrisk, usikker på hvilken modell. Vet at nyere speil som oftest er klipset/presset på, slik at det bare er å dra dem av. Hadde vært fint med noen tips sånn jeg slipper å ødelegge for mye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2009 det er bare til å dra ut speila på golf II. det er vel verre å ta ut speila på små enn dei store speila. men varmer du opp speilet så kan limet på baksida løsne viss du er redd for å knuse speil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2009 det er bare til å dra ut speila på golf II. det er vel verre å ta ut speila på små enn dei store speila. men varmer du opp speilet så kan limet på baksida løsne viss du er redd for å knuse speil. Ok, så på golf 2 er de limt fast? Husker jeg klipte waieren på et 90 modell speil en gang, da kom speilet av med "rammen" og waierene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2009 dei er limt fast i ein plast ramme som er klipsa fast i bakkant. viss du er redd for å knuse speil eller knekke klipsa så kan du varme opp speilet slik det løsner fra ramma. så er bare til å bruke "litt" makt så kommer speila ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2009 Ok, takk, noen tips rundt golf 3 speil? Eller er det samme deal der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2009 Da er 2'er speilet demontert, klipte bare waierene, enkleste og sikreste metoden for å være sikker på at speilet ikke brast. Da mangler jeg bare 3'er speilet, det ser litt værre ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2009 Gikk på møller og spurte, man trenger bare å vippe speilet på begge sider samtidig så kommer det av:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...