Hvordan ta ifra hverandre speil til golf 2 og 3?

Anbefalte innlegg

Hei,

lurte på om noen vet hvordan man tar ifra hverandre speil fra golf 2 og 3?

Speilet fra golf 2 er typen fra 1986 (små, pre 88 dører) med innvendig manuell justering (waierjustering)

Speilet fra golf 3 er elektrisk, usikker på hvilken modell.

Vet at nyere speil som oftest er klipset/presset på, slik at det bare er å dra dem av.

Hadde vært fint med noen tips sånn jeg slipper å ødelegge for mye...;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bare til å dra ut speila på golf II. det er vel verre å ta ut speila på små enn dei store speila. men varmer du opp speilet så kan limet på baksida løsne viss du er redd for å knuse speil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bare til å dra ut speila på golf II. det er vel verre å ta ut speila på små enn dei store speila. men varmer du opp speilet så kan limet på baksida løsne viss du er redd for å knuse speil.

Ok, så på golf 2 er de limt fast? Husker jeg klipte waieren på et 90 modell speil en gang, da kom speilet av med "rammen" og waierene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dei er limt fast i ein plast ramme som er klipsa fast i bakkant. viss du er redd for å knuse speil eller knekke klipsa så kan du varme opp speilet slik det løsner fra ramma.

så er bare til å bruke "litt" makt så kommer speila ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk, noen tips rundt golf 3 speil? Eller er det samme deal der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er 2'er speilet demontert, klipte bare waierene, enkleste og sikreste metoden for å være sikker på at speilet ikke brast.

Da mangler jeg bare 3'er speilet, det ser litt værre ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk på møller og spurte, man trenger bare å vippe speilet på begge sider samtidig så kommer det av:)

018-2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.