#76 Skrevet Februar 12, 2009 Geir, Jeg blandet nok sammen bostedene til deg og Jo Kristian .... beklager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 14, 2009 jeg har sjekket pluggene jeg har nå. det er boch super 4. er det noe helt greit? eller er det foretrukket noe anna? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 15, 2009 kan rette opp att det er ikke bare banking.. det er risting i hele bilen:p vet ikke om tennings feil eller tennings bank kan føre til skikkelig risting i hele bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 16, 2009 Høres absolutt ut som tenningsfeil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Februar 16, 2009 jeg tok opp i går. tørket ren plugger, å sprayet coila med elektrorens. nå går den som en drøm igjen: smil : men skal nevnes at det var litt ojlete nedi ved plugga å ikke mye men det kan vel ha vært nok da: klø : venter bare på neste runde med risting: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...