El. seter i B7 som er levert uten el. seter?

Anbefalte innlegg

Har noen elektriske seter som jeg tenker på å kjøpe, men saken er at jeg KUN har elektrisk korsryggstøtte i dag. Lar det seg gjøre å sette inn disse setene og få dem til å funke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det RS4 setene som ligger på autodb? :D

Om det ikke ligger org dit, er det vel ikke værre enn å trekke fram en pluss? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er fullt mulig å legge opp dette. kontakene ligger i gulvet med ledningene er ikke trekt. skal ikke være så mye problem. trenger vel bare styrestrøm og jord tenker jeg. mulig du kan ta dette fra setevarme funksjonen. men usikker på om denne har konstant strøm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er RS4 setene jeg sikler på ja, de er jo et steinkast unna her. Har ikke lyst å lage noe "jalla mekk", så hadde håpa at det bare var å kjøpe en "lednings bit" på Møller og litt fiksing med vagcom eller noe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kufatec.de er nok stalltipset :)

vedder penger på at de har et ledningsnett til deg :)

Uansett, litt usikker på om du trenger? Hvis du allerede har strøm til korsryggstøtten, går det vel på samme kontakt?

Hvertfall så er det sånn på min A6. Det er 4 kontakter: 1 for airbag (separat) 1 for setevarme, 1 for det elektriske og 1 for evt memory (denne har ikke jeg, men det er plass til den under setet ;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.