#1 Skrevet Januar 6, 2009 Har fått pris fra Møller pålydende 5950,- for selve jobben inkl. bytte av reimer og påfylling av ny gass. Høres dette ut som en "fornuftig" pris? Hvis det er noen i nærheten med verksted som vil ta på seg jobben er det forresten bare å sende en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2009 (endret) Jobben består i: montere fronten i servicestilling av med viskosevifte av med plastkappe i front av motor løsne strammer for klimarem tømme trykk i anlegget løsne klimakompressor (sitter med 4 bolter lett tilgjengelig så vidt jeg husker + kabler og et par rør) montere i motsatt rekkefølge, husk ny rem og vurder ny strammer, fylle systemet Selve tømmingen/fyllingen bør ikke koste over 1200 som mange reklamerer med er prisen på klimaservice. Da har du relativt god timebetaling for å gjøre resten selv Dette greier du såpass raskt at det er et laken spart i timen. Jeg synes ikke tilbudet fra verkstedet ditt var spesielt rimelig, det må da gå an å få det rimeligere enn dette. På den annen side finnes det eksempler på værre upriser enn dette. Hele jobben med unntak av selve demontringen av pumpa er beskrevet i den øverste av alle linkene i denne tråden. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=141194&highlight=samletr%E5d+2%2C5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2009 tror møller ligger på over 2000kr for fylling av gass.. men er denne jobben ink klima pumpe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2009 tror møller ligger på over 2000kr for fylling av gass.. men er denne jobben ink klima pumpe?? Hehe, optimist. I såfall er det rimelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2009 kan si det sånn: hos oss koster en fylling ca 3000kr... så ja, prisene varierer mye... den gassen vi bruker er visst dyr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2009 Jobben består i: montere fronten i servicestilling av med viskosevifte av med plastkappe i front av motor løsne strammer for klimarem tømme trykk i anlegget løsne klimakompressor (sitter med 4 bolter lett tilgjengelig så vidt jeg husker + kabler og et par rør) montere i motsatt rekkefølge, husk ny rem og vurder ny strammer, fylle systemet Selve tømmingen/fyllingen bør ikke koste over 1200 som mange reklamerer med er prisen på klimaservice. Da har du relativt god timebetaling for å gjøre resten selv Dette greier du såpass raskt at det er et laken spart i timen. Jeg synes ikke tilbudet fra verkstedet ditt var spesielt rimelig, det må da gå an å få det rimeligere enn dette. På den annen side finnes det eksempler på værre upriser enn dette. Hele jobben med unntak av selve demontringen av pumpa er beskrevet i den øverste av alle linkene i denne tråden. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=141194&highlight=samletr%E5d+2%2C5 Jobben hadde vært grei hadde jeg hatt et sted å stå. Stå ute i 5blå og gjøre denne jobben er totalt uaktuelt tror møller ligger på over 2000kr for fylling av gass.. men er denne jobben ink klima pumpe?? Selve kompressoren koster like i underkant av 10k på Møller, så er nok ikke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...