#1 Skrevet Januar 6, 2009 har fått av dp mot turbo, og tatt av alle mutrene som holder turbo mot manifold. men turbo tar borti rammen når jeg prøver å ta den av, og da er fremdeles hele flensen ca 5mm fra å komme fri fra pinneboltene.. noe triks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2009 har fått av dp mot turbo, og tatt av alle mutrene som holder turbo mot manifold. men turbo tar borti rammen når jeg prøver å ta den av, og da er fremdeles hele flensen ca 5mm fra å komme fri fra pinneboltene.. noe triks? Får du skrudd ut pinneboltene da? Veldig trangt men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2009 Får du skrudd ut pinneboltene da? Veldig trangt men.. Med rett tang så går nok det.. men er det det som er løsningen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2009 Med rett tang så går nok det.. men er det det som er løsningen ? Var iallefall det jeg gjorde når jeg monterte sammen turbo. Vet ikke om det går an å få jekka opp motor litt under sånn at den smetter over rammevangen der ? Men sikkert MANGE som har gjort det her så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2009 løsne motorfeste og jekke motor bittelitt opp så har en masse plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2009 løsne motorfeste og jekke motor bittelitt opp så har en masse plass. Enig, men skal egentlig gå av uten jekking (hvis original turbo/manifold) så motorfestet er synki sammen litt kanskje? Kan være greit å få sjekka det og evt. bytta motorfeste også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 6, 2009 Da prøver vi det i morgen.. Dag 3 på å få løs manifolden rundet noen skruer har vi også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...