bestille forge resirk. men?

Anbefalte innlegg

http://www.quattroco.com/deler/tuning/forge/index.php

har forstått at resirk e det en skal på s4 2.2t..

men ka mener dinna sida her? open? eller er det feil?

de 3 øverste er resirk, mens den nederste er åpen.

På biltema selger dem nesten lik som på bildet under til rundt 500 kr.

1.jpg

Her er den fra biltema. koster 549.

33-222_l.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er vel meir kvalitet over forge sine?

nei berre stussa å på om forge 07 ventilen var beregna for mindre hesta enn 2.2t.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er vel meir kvalitet over forge sine?

nei berre stussa å på om forge 07 ventilen var beregna for mindre hesta enn 2.2t.

Tja, kan ikke være kjempevanskelig å maskinere en sånn dumpventil men vet aldri.

Tror nok den forge ventilen holder. Får tak i stivere fjører inni den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en sånn Biltema ventil på Rs2'n. Har ikke fått testa den ordentlig ennå, men jeg har demontert den og kikka på den. Den ser helt OK ut spør du meg, 100% maskinert aluminium, doble o-ringer som tetter og stempelet er avrundet i bånn for flow. Jeg vet ikke hvordan en sånn Forge ventil ser ut inni, men jeg vedder på at den er ganske lik... ;)

Eneste jeg ikke er så fornøyd m,ed er at den lager litt lyd, trodde egentlig den skulle være ganske stille.

Hvordan er for eks. Forge ventilen på RS2? Er det noen her som har prøvd det og kan si meg om dere hører at lufta blir dumpa eller ikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en sånn Biltema ventil på Rs2'n. Har ikke fått testa den ordentlig ennå, men jeg har demontert den og kikka på den. Den ser helt OK ut spør du meg, 100% maskinert aluminium, doble o-ringer som tetter og stempelet er avrundet i bånn for flow. Jeg vet ikke hvordan en sånn Forge ventil ser ut inni, men jeg vedder på at den er ganske lik... ;)

Eneste jeg ikke er så fornøyd m,ed er at den lager litt lyd, trodde egentlig den skulle være ganske stille.

Hvordan er for eks. Forge ventilen på RS2? Er det noen her som har prøvd det og kan si meg om dere hører at lufta blir dumpa eller ikke?

Jeg har forge 007 ventilen (gul fjør). Den lager mer lyd en den originale i plast men ikke så mye...det som ga størst forskjell i lyd var K&N filter i luftfilterboksen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.