#26 Skrevet September 5, 2009 Disse er det ikke mange som kjører rundt med enda oem ttrs Nice:) Frykter det kommer replica av de der uheldigvis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 7, 2009 har sendt mail til disse å de kunne tydligvis ikke shippe til Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 7, 2009 Hvilke sider har du da vært på? ikke denne? http://oemplus.com/index.php?main_page=product_info&cPath=31_97&products_id=60 Jo, disse shippet ikke til Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 7, 2009 Hvorfor ikke kjøpe på Møller? Greit, prisen er jo litt høy, men samtidig så er du garantert å få tak i;) Jo har vel skjønt at det blir til det.. med shipping og sånn blir det ikke store forskjellene.. Har enormt lyst på de felgene men skal ikke brukes før neste sommer så holder an litt å ser an om det er noen flere tøffe felger som kommer.. men er helt klart de fineste felgene til Golf VI jeg har sett hittil.. Bare å legge inn bilde/link om det er noen andre forlag ute å går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 7, 2009 liker disse veldig godt jeg Bilde fra Wörthersee.. *SAVN* Liker også disse felgene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 22, 2011 tar opp en litt gammal tråd får jeg tak i de her i 19" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 23, 2011 18" orginalt og 20" som reps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 23, 2011 Syns Omanyt felgene er kule eg, kunne tenkt meg noen slike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 23, 2011 18" orginalt og 20" som reps Nja, er det ikke denne man får i 8x19 ET41 til Scirocco R da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 23, 2011 tar opp en litt gammal tråd får jeg tak i de her i 19" ? http://www.beckinvest.no/shop/index.aspx?intshopcmd=&group=313820&prod=313854 Her i 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 23, 2011 Det er ikke de samme felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 23, 2011 De siste der heter vel lugano, men jeg har sett interlagos reps i 19 før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 23, 2011 Nja, er det ikke denne man får i 8x19 ET41 til Scirocco R da? Sagitta du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 23, 2011 tar opp en litt gammal tråd får jeg tak i de her i 19" ? De har den som 19" replica på http://www.afl.no (søk f.eks. etter felger til Passat CC i 19") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 23, 2011 Det er ikke de samme felgene Ser ikke forskjell jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 23, 2011 Liker mine veldig godt jeg. 19"x8,5" Holspeiche ET 43 Org, A4, A5 tilbehørsfelg. Blir vell også kalt hul design ettersom eikene er hule innvendig. Kanter på eiker er dreid alu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...