#1 Skrevet Januar 7, 2009 Grei samlin med modelbiler og brosjyrer dette paret hadde da http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/7568246.stm Flere som vet av klipp eller artikler om folk som har denne interessen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2009 Haha, fete gifteringer Tror ikke jeg hadde gått så langt likevel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2009 Å jo lett...!!! Rett å slett "gull"fint å ha Audi ringene i ringen. Men jeg holder igjen når det kommer til tatoveringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2009 Konge med den rally quattroen i flasken!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2009 Å jo lett...!!!Rett å slett "gull"fint å ha Audi ringene i ringen. Men jeg holder igjen når det kommer til tatoveringen. Haha, enig! Ville hvertfall hatt den lenger unna den sletne andre han hadde under. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2009 Konge med den rally quattroen i flasken!! ja jeg og likte den. sån skulle man hatt. si fra vis du finner en til meg. regner ikke med at du skal ha den om du finner den hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2009 haha, gravert Audi og logo inne i ringene tok kaka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 11, 2009 Så ikke så værst ut den bilen dems heller da! En rød audi a3 s-line som dem vasker helt i starten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...