#1 Skrevet Januar 7, 2009 Heisann! Jeg er en ny bruker av dette forumet og sliter litt med å finne fram til noen som kan hjelpe meg med å få tak i nye bremse calipper til en Golf VR6 92 model. Den er førstegang reg i juni 92, så det er ikke samme type som på 93 modelen. Det jeg trenger er begge bremse calippene bak. eventuelt om det går an å få tak i noe som tilsvarer orginale?! Jeg har prøvd norskbildele senter, men dei sendte meg berre feil type! I tillegg til at dei ikke fant igjenn dei som jeg leverte innatt. Lite kjekt kan en sei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2009 dette har jeg ikke fått med meg: Er det forskjell på calipper bak fra 92 mod til 93 mod vr6? 226x 10mm skive? Møller har de iallefall. Hellanor burde ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2009 De er like på Passat 88-92 og Corrado fra 89-92. Slet litt med det samme da jeg skulle ha tak på calipper til min 1992/93 GTI(samme bremser som VR6). Mekonomen sin er også feil type. Jeg endte opp med å bestille fra germanautoparts.com pga pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2009 E det Corrado/Passat G60 88-92 mod som er like Golf 3 Vr6 92 model? Så noen calipper som lignet på de jeg hadde, så jeg sendte en mail til germanautoparts. Håper dette stemme, for prisen var langt billigere en hva Møller kan skaffe de for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2009 (endret) E det Corrado/Passat G60 88-92 mod som er like Golf 3 Vr6 92 model?Så noen calipper som lignet på de jeg hadde, så jeg sendte en mail til germanautoparts. Håper dette stemme, for prisen var langt billigere en hva Møller kan skaffe de for. Alle Corrado/Passat med skiver bak er like. Din calipper ble ikke levert på Golf 3 i statene, men bl.a. på Golf 2 2.0 16v fra 90-92. Send dem en mail med org delenr, så finner de riktig til deg. Skal være 535 615 423 og 535 615 424. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2009 Takker for hjelpen Andreas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...