hvor får jeg tak i senkeskåler til B7

Anbefalte innlegg

Heisan folkens :) Er der noen der ute som vet hvor jeg kan få kjøpt senkeskåler til min Audi A4 B7 ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler på at det finnes... kan ikke se helt hvordan det skal kunne gå med multilink..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det finnes, jeg hadde det på min gamle bil :)Søk og du finner tråder om det her inn!

(Men jeg sleit fort dekk etterpå... ;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan funket denne senkeskålen i praksis? hva byttes? byttet du hele øvre festet til de øvre bærearmene da?

eller byttet du skåla på selve demperen? nedre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir et ikke litt rart med senk foran å ikke bak? hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BYttet nedre skål på demper.

Ble ikke så veldig rart, hadde sline understell, og det var litt høyt i utgangspunktet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Christian sier,man bytter nedre fjørskål,dvs den fjøren hviler på rundt demperen.De skålene som selges senker i mellom 1-2cm,mine skåler senket 1.5cm. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har på min - ble satt på fra bilen var ny... Riktignok org senket også :

Før :

1534b7e86891b8548502778571854845.jpg

Etter :

0d8afeab709d85ee3c34aa80c237a4cd.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde selv senkeskåler forran på min B7 avant. Bilen er i utganspungtet litt baktung, så senkeskåler gjør susen! Hadde også s-line understell.

det finnes, jeg hadde det på min gamle bil :)Søk og du finner tråder om det her inn!

(Men jeg sleit fort dekk etterpå... ;) )

Plagdes med at framdekkene ble slitt på innsiden jeg, men fikk rettet dette opp med og ta en 4hjulskontroll:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har på min - ble satt på fra bilen var ny... Riktignok org senket også :

Før :

1534b7e86891b8548502778571854845.jpg

Etter :

0d8afeab709d85ee3c34aa80c237a4cd.jpg

Hvor mange mm senket dine senkeskåler og hvor fikk du tak i disse? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører også disse på min B7. Org. sportsunderstell og disser er en god kombo. Flott stuk!

Vet Supersport har hatt produksjons stopp på disse i flere mnd nå. Usikker på om de har startetet igjen.

Jeg kjøpte mine brukt.

Finnes en annen produsent av slik skåler som kallen Bonrat tror jeg det var. Ellers så er det en god del B7ere som putter på B5 skåler. Disse gir deg vistnok ca 1cm lavere front.

Min med Supersport skåler

P1000102edit.jpg

P1000107edit.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få tak i supersport senkeskåler? Fikk mail fra Quattroco om at de skaffet Bonrath som senket 1 cm men synes det kanskje høres litt lite ut? Regner med den må 2 cm ned for å få det likt foran og bak?? Ønsker å få den akkurat som din bil Erik! :rock

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen liggende jeg kjøpte til min A4 du kan få kjøpe. De er helt ubrukte. Send meg en PM om du er interresert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke noe senkeskåler til B7 så da lurer jeg på om det kan benyttes senkeskåler ment for B5?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er samme skålene til b5 b6 og b7. :)

Lars Erik, min ble en plass mellom 1,5 og 2 lavere i front med Supersport.

Tror de også var oppgitt til ca 10mm........Kjør på med Bonrath hvis du ikke får tak i Supersport. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er umulig å skaffe fra både Supersport og Bonrath. Leste på et engelsk audi forum at ved å sette på oem b5 skåler ville dette senke bilen 1,0-1,5mm. Noen som vet om dette er tilfelle?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal stemme det ja. De fleste rapporterer 10mm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er samme tråden jeg leste ja. Da er det jo en mulighet der også da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Produsentene av disse senkeskålene gikk konkurs og derfor stoppet leveransene opp. Jeg vet at Supersport har ting på gang men det er noe uklart om når ny leverandør er på plass.

Dette vil bli tillagt mitt sortiment når de kommer på banen igjen, jeg er en de første som får beskjed siden exportsjefen hos Supersport er en personlig venn av meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får gi oss et lite hint i denne tråden når du hører noe mer om leveranse.

Mvh

Per S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.