#1 Skrevet Januar 7, 2009 Heisan har en A4 B7 2007 mod. med original s-line grill skal bytte denne med en S4 grill. Er det noen som har en step by step forklaring på hvordan dette gjøres ??? Setter stor pris på hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2009 Heisan har en A4 B7 2007 mod. med original s-line grill skal bytte denne med en S4 grill. Er det noen som har en step by step forklaring på hvordan dette gjøres ??? Setter stor pris på hjelp For å bytte grillen må fangeren av. Den sitter i en del skruer. 1. Først 2 skruer type Torx T20 på hver side i fremkant som holder innerskjermen. 2. Så 2 skruer til type Torx T20 på hver side av samme type. innenfor innerskjermen. 3. Rett under lyktene på innsiden er det 2 stk. 10mm muttere på hver side som holder fangeren. Disse er litt vanskelig å komme til, men går greit med en liten/middels skralle og en lang, ca 25-30 cm, forlenger. 4. Under bilen i front er det 3 skruer med stort flatt hode som må ut. 5. Under panserkanten er det 3 skruer type Torx T30 som er de siste skruene før fangeren er løs. Nå skal det bare være å trekke fangeren rett fremover og den er løs. Kontakten til kurve/tåklysene og koblingen til lyktespylerne trenger du ikke ta av. Da er det greit å komme til skruene, 12 stk. tror jeg det var, som holder grillen på plass. Ut med disse, bytt grill og monter i motsatt rekkefølge. Lykke til: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2009 takker og bukker Inge kjempe flott. Vet du om jeg kan bruke samme skiltplate som står på s-line grillen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2009 takker og bukker Inge kjempe flott. Vet du om jeg kan bruke samme skiltplate som står på s-line grillen: rolleyes Det er jeg ikke helt sikker på, men tror det. For å være sikker så kjøpte jeg grill og skiltplate og byttet alt på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2009 takker og bukker Inge kjempe flott. Vet du om jeg kan bruke samme skiltplate som står på s-line grillen: rolleyes Samme skiltplate på begge grillene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2009 (endret) Her sitter de 2 (4) mutterene som Inge snakker om i punkt 3, som sitter veldig vansklig til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2009 Takk for kjempe god hjelp gutter. Dette forumet er gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...